Kirjottelen tänne kaikkee kivaa ja jännää mun elämästä, menoista, tuloista ja kaikista tapahtumista. Jos ei kirjotusvirheet haittaa, niin se on sitte hyvä. Perheesen kuuluu mutsi, faija + sisarukset + 3 koiraa.
En harrasta tietääkseni (okei 'tietääkseni') mitään, ellei lukemista ja/tai nukkumista lasketa :D oon aika yöeläin, joskus en. Rakastan yötä ja ennenkaikkea kesää! Ootan nytki kesää iha kybäl et valitan kokoajan (en ihan kokoaikaa) mut kyl mun kaverit jaksaa mua :D Vihaan kerrospukeutumista yms. kaikkee mikä liittyy talveen! VIHAAN, VIHAAN, VIHAAN!
 Mun hiuksille voisin joskus tehä jotain, värjätä tosi tummiks, en ihan mustiks, ei varmaankaa sopis mulle :D Koitan arkipäivinä ottaa kuvan mun vaatetuksesta (ihanku se onnistuis jotenki) mut yritän kumminki :)
Mun tyyli....Miten sitä nyt kuvais :D Rakastan nahkatakkeja, tennareita, yht nahkasta ranneketta, pipoja, ruutupaitoja ja kaikkee tällästä. Mun tyyliä vois kuvailla vähä <rokkimaiseks> mut ei nyt sentää paljoo :D 
Mitäs musiikkia kuuntelen? Jaa-a, kysytki vielä :D Metallia ja rokkia ofc. Metalli on todellaki lähellä mun sydäntä, ei väliä minkä tyylistä se on, rakastan silti :) Rokki jää toiseks! Tällä hetkellä soi Deadmau5 - Raise your weapon. Ja en voi sietää Justin Bieberiä ynnä muuta tollasta shaibaa :D Menis babyilee muualle sen babyfacenkaa o.O Rumaki viel kaupan päälle :D
Ei mulla kai muuta :D Kyl kirjotan lisää itestäni, tossa oli nyt muutama asia ^^ 

Terkuin, Aatu

Ps. Oon tyttö, Aatu vaan peitenimi ;)